Wkłady według producentów walizek

Pianki narzędziowe do walizek Qbrick

Pianki narzędziowe do walizek Bosch

Pianki narzędziowe do skrzynek Milwaukee

Pianki narzędziowe do walizek Metabo

Pianki narzędziowe do walizek Makita

Pianki narzędziowe do walizek YATO

Pianki narzędziowe do walizek Hikoki

Pianki narzędziowe do walizek Festool

Pianki narzędziowe do walizek DeWalt

Pianki narzędziowe do walizek Keter

Język strony
  • Darmowy transport

    Przy zamówieniach powyżej 249 zł

  • Bezpieczne zakupy

    Zwrot do 30 dni od zakupu

  • Więcej się opłaca

    Niższa cena przy większej ilości

  • Jesteśmy do waszej dyspozycji

    W dni robocze od 6:00 do 14:00

Zwroty i reklamacje

 

Zwroty

 


 

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki. W tym celu możesz zalogować się do swojego konta i skorzystać z szybkich zwrotów lub wejść na podany link:  

 

Wygodny formularz zwrotu

(Link przenosi na zewnętrzny portal)

 

Wybierz produkty do zwrotu

Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 30 dni.

Podaj szczegóły przesyłki

Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.

Zapakuj i nadaj paczkę

Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.

 


 Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres.


 

Adres do zwrotów:

Carbonica Alicja Baraniok

Oliwkowa 10A

61-306 Poznań

734 411 382


 

 

Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon. O zachowaniu 30-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odmówić zwrotu.

 

Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.

 



Reklamacje

 


 

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

 

  1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, telefon).
    Telefon (od poniedziałku do piątku, w godzinach 6:00-14:00): 734 411 382

E-mail: sklep@leanfoam.pl

  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

 

Adres do reklamacji:
Carbonica Alicja Baraniok

Oliwkowa 10A

61-306 Poznań

734 411 382

 

Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: sklep@leanfoam.pl. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl